Acerca de
მომხმარებლის ქცევა ახალი ბინის შეძენისას
საკონსულტაციო და აუთსორსინგ კომპანია პროსპექტის ინიციატივით და ორგანიზებით 2022 წელს ჩატარდა უძრავი ქონების კონფერენცია ".გრემო". ღონისძიების ერთ-ერთი ძირითადი და საკვანძო საკითხი იყო მომხმარებლის ქცევის კვლევა, რომელიც "პროსპექტმა" კვლევით კომპანია "ანოვასთან" თანამშრომლობით წარმოადგინა.
კვლევაში მოცემულია შემდეგი საკითხები:
-
ახალი ბინის შეძენის მიზეზები
-
ბინის შეძენის (მოძიებიდან შეძენამდე) პერიოდი
-
როგორ ეძებს (რა არხებით და გზებით) მყიდველი უძრავ ქონებას
-
ტოპ 3 კრიტერიუმი, რის მიხედვითაც არჩევს მომხმარებელი უძრავ ქონებას
-
სხვა საკთხები
კვლევი მიზანი და მეთოდოლოგია:
-
მეთოდოლოგია: რაოდენობრივი კვლევა, პირისპირ ინტერვიუები
-
სამიზნე ჯგუფი: ბინის მყიდველები, რომელთაც საცხოვრებელი ბინა ბოლო 2 წლის განმავლობაში ახალაშენებულ კორპუსში შეიძინეს
*კვლევა განხორციელდა თბილისის 4 უბანში (ვარკეთილი, დიდი დიღომი, ისანი, ვაზისუბანი)