Acerca de

DSC02296-13.jpg

მომხმარებლის ქცევა ახალი ბინის შეძენისას

საკონსულტაციო და აუთსორსინგ კომპანია პროსპექტის ინიციატივით და ორგანიზებით 2022 წელს ჩატარდა უძრავი ქონების კონფერენცია ".გრემო". ღონისძიების ერთ-ერთი ძირითადი და საკვანძო საკითხი იყო მომხმარებლის ქცევის კვლევა, რომელიც "პროსპექტმა" კვლევით კომპანია "ანოვასთან" თანამშრომლობით წარმოადგინა.

 

კვლევაში მოცემულია შემდეგი საკითხები: 

  • ახალი ბინის შეძენის მიზეზები

  • ბინის შეძენის (მოძიებიდან შეძენამდე) პერიოდი

  • როგორ ეძებს (რა არხებით და გზებით) მყიდველი უძრავ ქონებას

  • ტოპ 3 კრიტერიუმი, რის მიხედვითაც არჩევს მომხმარებელი უძრავ ქონებას 

  • სხვა საკთხები 

კვლევი მიზანი და მეთოდოლოგია:

 

  • მეთოდოლოგია: რაოდენობრივი კვლევა, პირისპირ ინტერვიუები

  • სამიზნე ჯგუფი: ბინის მყიდველები, რომელთაც საცხოვრებელი ბინა ბოლო 2 წლის განმავლობაში ახალაშენებულ კორპუსში შეიძინეს

*კვლევა განხორციელდა თბილისის 4 უბანში (ვარკეთილი, დიდი დიღომი, ისანი, ვაზისუბანი)

შეავსე ფორმა და გადმოიწერე კვლევა

arrow&v

კვლევის გადმოსაწერად დააჭირეთ აქ